16 oktober 2014

DE STORE TING ER VED AT VÆRE PÅ PLADS...



... Og jeg er så træt at man skulle tro det var løgn! Men de fleste store (fysiske) ting er ved at være klar til en lille ny pige. Puslepuden er klar, bordet er på plads. Selve puslehjørnet er dog ikke helt klar. Barnevognen blev jo købt for lang tid siden, så den er klar. Men den står hos Mormor, da jeg jo er lidt overtroisk.
Puslepuden er fra vores gamle (knap så pæne) Basson puslebord, ombetrukket med Södahls fine, fine ugler - voksdugstof. Det gode ved netop den puslepuden er længden, som sikrer at puden fylder hele bordet samt kan bruges hele ble-perioden. Derfor var jeg ikke meget for evt. at skulle finde en ny.

Sengen er ikke klar, men sengeranden i det fine Liberty of London-Stof er godt på vej. Uroen når jeg simpelthen ikke at lave, men det kan vel også lade sig gøre når den lille er født. Babytøjet er sorteret, der er jo også købt noget nyt - men intet af det er vasket endnu! Vi har ommøbleret en del og jeg synes hele huset roder nu. Og jeg vil jo egentlig også gerne at der bliver gjort rent i hele hytten, for hvem ved hvornår jeg kan gøre det igen?! Vi har også investeret i et nyt (dyrt) kamera, men det gamle er godt nok også ret udueligt efterhånden.

I morgen skal jeg på hospitalet til forundersøgelse forud for mit meget snarlige kejsersnit. Jeg er vildt nervøs. Men det hjælper måske at få snakket lidt om det og set det hele i morgen. Her følger et par billeder af babymaven (det er jo ved at være sidste chance mht at tage den slags billeder) samt et billede af det fine, fine stof til sengeranden. Jeg er i dag 37+5 - tænk at jeg skulle komme så langt. Nu er jeg også ved at været meget hævet, især hænder og fødder men også i ansigtet.
Mavebilledet er fra vores tur til Tivoli Friheden i dag. Og ja, jeg var lige så træt som jeg ser ud! Drengene hyggede sig rigtigt meget og vejret var skønt, så det var en succes.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...