22 november 2014

NYTÅRSØNSKER


Nu er det snart nytår. Og jeg har det mest forfærdelige shoppegen - når jeg prøver at tabe mig, kommer jeg til at købe ting. Måske bilder jeg mig selv ind at det er en god motivation, f.eks. at købe en kjole jeg ikke kan passe før jeg har tabt mig. Nu må vi se om det hjælper!
I hvert fald har jeg haft kig på nogle ting. Muuuuligvis har jeg også lidt (overfor mig selv, er der ikke andre der shopper hemmeligt?) også bildt mig ind at fordi lillepigens nytårskjole er på plads, så kunne den være inspiration. Hos os er nytår meget en familieting, da min mand har fødselsdag samme dag! Så det er ikke fordi vi skal feste helt vildt eller noget i den stil, men glitter og stads hører sig altså til og i år tror jeg det særligt skal være sølv.

Fra øverst venstre er det således:

Ganni Liberty sneakers med glimmer i grå (sko med glimmer, intet mindre end genialt! De kan også fås i beige og rød hos Asos og i blå i Gannis webshop)

Alikas øreringe fra By Malene Birger. Med til disse hører historien om at jeg var SÅ tæt på at købe dem og et andet par også til dette arrangement, hvor jeg kunne få 25% rabat. I stedet for er de så nu umulige at opstøve fordi de er fra sidste års A/W kollektion og meget dyrere og de andre jeg var forelsket i kan nu kun købes brugt - dyrere end jeg kunne have fået dem til. Den lader vi stå lidt, da der vist ikke er grund til at kommentere yderligere på min forretningssans.

Lillepigens kjole fra Holly's med sølvkløver for godt held. Hvor perfekt er det lige til at starte det nye år? Den var jeg OGSÅ for langsom til at købe, men fandt den på tilbud i en norsk webshop hvor de simpelthen er SÅ søde. Kan meget stærkt anbefales! Besøg dem her.

Kjole i merinould og sølvglimt fra & Other Stories som jeg i går opdagede var lige ved at blive udsolgt i xs! Der var kun 2 tilbage. Nu er der så kun én ;-)  Jeg synes det er lidt fint hvis jeg og den lille matcher lidt. Ja, det er mega åndssvagt, men det har jeg altså lige lyst til. Hvis jeg havde været gravid, så ville jeg helt klart se om jeg kunne få fingre i Mamalicious' fine sølvkjole.

Nederst til venstre er Gannis vildt lækre bh Montmartre. Nu er det en tradition med rødt undertøj til nytår herhjemme, men måske er det nok med røde negle?

Så er der de udsolgte støvletter Elko fra Asos. Af gode grunde blev de revet væk fra webshoppen i onsdags. Jeg håber de kommer tilbage, for de er så fine.

Sidst men ikke mindst er aftenens røde indslag i form af en så ugiftig som mulig neglelak fra Scotch Naturals i farven med det frække navn, Kiltlifter. Jeg elsker flaskerne, de er så fine og pynter så dejligt på badeværelseshylden. Kan også anbefale deres beige og mørkegrå lakker.

Man bliver helt rundtosset af alle de musthaves!! For ikke at nævne fattig...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...