12 april 2015

TILBAGEBLIK: JANUAR



Altså udover at få en bil, samt i al mulig hast få kreeret og afsendt dåbsinvitationer, så fik vi jo også et skud sne i januar. Hvis hukommelsen ikke svigter mig, så faldt det allerede den 25. december. Det er rigtigt, dagen EFTER den vigtigste hvid-jul dag overhovedet. Ironisk eller hva'?!

Billederne er alle fra den bedste snekamp jeg kan huske at have haft - og jeg har altså haft nogle rigtigt gode kampe med min lillebror også. Det var bare så skønt at drengene var store nok til at lege med begge to. Og vores familie var jo blevet komplet efter lillesøster, som så faktisk endda sov imens vi så kunne lege i sneen allesammen. Bedre forhold kan man næsten ikke forlange for en snekamp. Og selv om jeg er en kæmpe sne-kritiker, så er sne jo først og fremmest ufatteligt smukt. Ikke mindst set fra ude på landet, hvor mine børns bedsteforældre har en fuldstændig ubetalelig udsigt udover - for lige at recitere en børnesang - sø og land. Jeg tror jeg vil lade de sidste billeder '"tale" for resten af indlægget. Beklager sneboldkampsfjæset!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...