02 september 2013

Shoppeaften hos Baum und Pferdgarten og Bruuns Bazaar



Arrangementet finder sted i butikken på Vognmagergade i København torsdag den 5. september kl. 18-20 og arrangeres i samarbejde med Elle. Jeg er så heldig at være på listen til arrangementet, men jeg er desværre forhindret. Hvis en anden har lyst til at få pladsen i stedet, så skriv venligst til mig hurtigst muligt, så finder vi ud af det!!

Må indrømme at imellem børn, jobsøgning, su-sjusk og dagligdags gøremål så er der bare ikke en dag og økonomi at afsætte til at tage til København.

Jeg er SÅ ærgerlig over ikke at komme med, da jeg faktisk ikke har haft fingre i et eneste stykke Baum und Pferdgarten i år. Forhåbentlig er der ikke for få besøgende efter blogskiftet til at pladsen til shoppeaftenen bliver besat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...