11 september 2013

Shoppeaften hos designersmarket

Jeg har fået en mail med info om shoppe/infoaften i designersmarket i Skanderborg. Der er tilmelding senest mandag den 16. og det foregår tirsdag aften 17.30. Eventet kommer til at omhandle vedligeholdelse og information om pels. Der vil være 25% rabat på pelsvarer så vidt jeg har forstået.
Forbeholdene (mine) er som følger:

1. Jeg må erklære mig imod pels. Jeg kan ikke udholde tanken om at dyr skal dø fordi jeg vil "se godt ud". Jeg bryder mig meget lidt om det. Hvis man skal lå det ihjel kan man i det mindste spise det. For mig er det uetisk i forhold til dyrene og miljøet (nu bliver jeg nok vildt populær hos designersmarket).

2. Jeg ved ikke om man skal have fået emailen for at kunne tilmelde sig, men tilmeldingen foregår kun i butikken så det er da værd at smutte ned og høre.

Hvis nogen tager derhen så vil jeg meget gerne høre fra dig/jer! Jeg ville faktisk rigtigt gerne høre live hvad pelsindustrien har at sige til sit forsvar, men jeg har bare ikke muligheden for at tage af sted så mange aftener da jeg har to små børn og jeg "gemmer" muligheden til Bitte Kai Rand eventet i Århus senere på måneden. Men smid en mail eller andet hvis du ender med at tage derhen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...