13 november 2014

ENDNU EN BARSELSGAVE


Denne var faktisk den første barselsgave jeg så, da jeg kom hjem fra hospitalet. Min ammehjerne evnede ikke at få den med i mit forrige indlæg om barselsgaver, men det betyder bestemt ikke at den var mindre værdsat!!
Jeg er så heldig at have en mor - og faktisk også svigerfamilie - der er rigtigt søde til at sende blomster, ved særlige lejligheder. Muligvis klichéagtigt, men det lyser op og pynter så dejligt og jeg elsker virkelig at kigge på smukke blomster. Så her er det altid et hit! Da jeg skulle have min anden søn og derfor tilbragte nogle dage på hospitalet, havde min mor fundet en super smuk mor-barn buket blomster (kendte faktisk ikke fænomenet før) som stod og pyntede så flot sammen med nogle fine gaver, da vi kom hjem fra hospitalet. Og denne gang fik vi en lyserød en af slagsen. Det er simpelthen så hyggeligt, jeg elsker symbolikken i båndet der binder den store og den mindre buket sammen. Og når man så er ny mor og grådlabil, så er det bare så rørende at komme hjem til. Blomsterne var så smukke, krysantemum, roser og dahlia (tror jeg) med mere, og de holdt sig smukke i en hel uge.



Ovenover er billeder af "barselsbuketten" (dette års!) og nedenfor er den jeg fik da jeg havde fået min anden søn. Tusind tak mor!! Og tak for gaven til mig også - lækre produkter fra Origins (som jeg elsker).
Med min første søn fik jeg ikke en, men det er en helt anden og lang historie. Hans fødsel kom nemlig meget bag på os alle. Måske deler jeg historien her en dag? Her var i hvert fald et lille pip fra mig, om noget der varmer og rører mig og gør mig glad også når trætheden og ny-mor-tårerne er ved at overtage. Hvor er jeg heldig at have mine skønne børn og verdens mest betænksomme mor. Gid jeg bliver lige så god for mine børn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...