04 november 2014

INDTIL BABYBOBLEN LETTER...


I dag er min smukke datter 15 dage gammel. Og jeg kan love for at der ikke er mindre at blogge om, ikke mindre at fortælle, ikke færre tanker mv. Når jeg er i nærheden af min mobil kan jeg næsten ikke dy mig, jeg har simpelthen så meget lyst til at skrive til alle om hende og til at spamme alle med billeder. Jeg ville også gerne smide en million billeder af hende på bloggen, men jeg er altså stadig ikke helt ok med at "oute" mine børn på den måde. Jeg vil så gerne at de selv kan bestemme over hvad der skal vises af dem online (når den dag kommer hvor de altså er i stand til at beslutte den slags).

Beklager det rodede indlæg! Men måtte lige vise et billede af hvordan der ser ud hjemme i min babyboble - der bliver ammet, og der bliver ammet meget! Dog ikke hver time, eller hver anden som de første dage. Det var sindssygt hårde dage, da jeg jo også har fået kejsersnit og derfor har haft meget ondt samt gør alt for at skåne min krop mest muligt. Så babyboblen bliver kun forstærket af at jeg faktisk ikke rigtigt kommer ud hver dag. Endnu. For den lille er jo kun 2 uger, så jeg synes da selv jeg er lovligt undskyldt.
Men jo; sorte rande under øjnene, bare bryster, blanke og søvnige øjne... og ammehjerne! Billedet er taget med min mobil og derfor ikke den bedste kvalitet.

Vi løb desværre ind i at drengene blev syge da lillepigen var få dage gammel. Og så gik vores opvaskemaskine i stykker. Pyh, vi føler os hårdt spændt for. Lillepigen havde tabt sig til 2810 gram to dage efter fødslen og en uge gammel vejede hun 2900. Det var et chok at hun havde tabt sig så meget (ca. 8%) men sådan er det jo at være mor, man bekymrer sig så meget. Men selvfølgelig er det da stadig rendyrket lykke. Må dog indrømme at vi også efterhånden mærker en træthed der går gennem marv og ben. For bloggens vedkommende betyder det at jeg prøver, det gør jeg virkelig! Og det hele starter vel ved de gode intentioner.. så når babyboblen letter lidt, så kommer det hele vel langsomt snigende (på den gode måde).

-indtil da, juhuuuu vi fik en sund og rask baby! Det er et mirakel man kan glæde sig over HVER dag, hvert sekund.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...