07 november 2014

BARSELSGAVER


Jeg må indrømme at jeg elsker at shoppe til mine børn! Og det er også super sjovt at få lov at shoppe både pige- og drengetøj. Men jeg elsker simpelthen også at få gaver til de små og særligt barselsgaverne er så hyggelige. Det er så rart at vide at nogen tænker på vores lille nye guldklump! Det er også en speciel ting, det med at få tøj fordi det ikke nødvendigvis er noget jeg selv ville købe eller vide eksisterer, men så får den lille det og så synes jeg bare det er SÅ lækkert, sødt og fint. Da vi fik vores anden søn fik vi ikke så meget tøj i barselsgave, hvilket jeg egentlig var lidt ked af. Han var jo en ny baby selv om han også var en dreng! Men det er jo tanken der tæller og jeg er sikker på han er lige så elsket af familie og venner som sin lillesøster.
Ovenover er et billede af super lækre ting fra Ej Sikke Lej, som lillepigen har fået af sin faster, fætter og farfar. Jeg synes det er ret fedt med den orange kontrast, den er også på sengetøjet (som på billedet er pakket sammen med en mørklilla sløjfe) og det er virkelig fint. Indtil videre er det kun sengetøjet vi har brugt, da dragten er en lidt stor str. 56 og lillemusen stadig kun vejer omkring 3 kg og er 49,5 cm.
Nedenfor er flere barselsgaver; på første billede en bomuldsvelourdragt fra Petit Bateau, billede 2 er stofbleer fra Club Matas fra Vanilla, billede 3 er af en bamse som Mormor (forståeligt nok) ikke kunne stå for, det 4. billede viser stofbleer (DEM bruger vi MANGE af) fra Friends og på det næste billede et close-up af den super søde tekst på mærkatet til stofbleerne, billede 6 viser en fossflakes ammepude (uundværligt) som faster gav mor og betrukket med Liberty-betræk fra Super-carla.dk, sidste billede viser lækkerier fra Fixoni og Bekids.
TUSINDVIS af tak for gaverne!! Vi er så glade for dem alle og for de søde hilsener og tanker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...