09 december 2014

DU GODESTE, ER DET ALLEREDE...

Mango frakke / Zara Kids bluse / Fat Face jumper / Monki halstørklæde / H&M handsker / Lana Grossa pompom / Ganni sko

Så blev det december. For mit vedkommende er der nok blevet shoppet lige rigeligt og jeg kan tilføje de fleste af ovenstående ting til min garderobe. Med tre børn og den yngste på 7 uger så er det ikke meget der bliver julet her. Langt fra nok, desværre. Vi har planlagt en shoppedag nogle få dage før juleaften, så det er en smule skræmmende allerede. Det skal om ikke andet nok blive spændende!!

Vores smukke datter smiler og pludrer meget til os efterhånden. Det er helt fantastisk som hun udvikler sig og jeg er stadig lige forelsket i hende - men det virker som om jeg derudover elsker hende mere for hver dag! Bloggen er halvdød, tragisk nok, Men muligvis kan den vækkes til live.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...