19 august 2014

Så meget sker på næsten et år!

Og jeg ved dårligt nok hvor jeg skal begynde! Men kort opsummeret så er jeg blevet færdig som jurist, har nu to drenge på 6 og 3 år, har fået kørekort, har mistet en svigermor og så er jeg gravid! Vi ved at det er en lille pige der gemmer sig derinde og mine sønner er de mest stolte storebrødre i hele verden. Hun kommer formentlig - hvis alt går godt og det håber jeg da - til verden sidst i oktober, omkring Halloween.
Bloggen gik lidt i stå. Eller. Den gik meget i stå. Jeg 'skrev' af og til ting i mit hoved, men nu har jeg ligesom fået lidt lyst til at prøve igen. Jeg ved ikke om jeg burde blogge på engelsk - bruger mest selv internettet på engelsk samt engelske blogs, men omvendt så kan der muligvis være en hel del i blog-verdenen om babyer osv. som jeg jo måske kommer til at have rigtigt meet med at gøre!

Nu prøver jeg at blogge igen, så må vi se hvad der sker.. om den rigtigt kommer til live. Har trods min status som ledig faktisk ret meget at se til i dagligdagen med en søn der også er startet i skole og det hele, så man ved jo aldrig.

For lige at være lidt modeblogger-agtig, så er det en H&M kjole fra deres ventetøjskollektion jeg har på - yderst behagelig og jeg kan nærmest ikke være i andet efterhånden (er 29+3 i dag). Og så er det min nye ring fra Julie Sandlau for Pieces (Jana hedder ringen og jeg har opdaget den kan fås med større blomst også) - jeg elsker kollektionen, som har fået mig til at være helt pjattet med guld. Her kommer lige et billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...